مشتری گرامی لطفا قبل از خرید موارد زیر را مطالعه نمایید.
1.در صورت مغایرت سفارش یا نقص به صورت زدگی یا پارگی امکان تعویض یا مرجوع کالا طی 24 ساعت پس از دریافت سفارش به درخواست مشتری و با انجام هماهنگی با واحد پشتیبانی وجود دارد.
2.طبق قوانین وزارت بهداشت تعویض کالا با رعایت موارد بهداشتی امکان پذیر است در غیر این صورت مجموعه ی آکلان هیچ مسئولیتی در قبال وضعیت کالا نخواهد داشت.
3.در صورت بوی عطر و ادکلن یا بوی بدن تعویض یا بازگشت ممکن نمیباشد و مشمول قوانین بازگشت کالا نخواهد بود.
4.در صورت شست و شو و استفاده ی لباس به هیچ وجه امکان تعویض یا مرجوع وجود ندارد.
5.با توجه به تفاوت رنگها در صفحه نمایش دستگاههای مختلف، ممکن است رنگ محصولات در تصویر تا 20٪ با واقعیت متفاوت باشد.
6.هزینه ارسال مجدد:(شامل زدگی کالا و یا عدم مطابقت سایز با جدول سایز یا ارسال اشتباه سفارش)با مجموعه ی آکلان خواهد بود و مشتری گرامی بابت ارسال مجدد هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.
7.در تمامی محصولات رنگ روشن 1 الی 2 درصد سایه در نظر گرفته شود و حتما لباس زیرین همرنگ یا رنگ نود استفاده شود.
8.برخی اقلام به دلیل مسائل بهداشتی مانند لباس زیر،لباس بیس و مایو ها ،لباس راحتی و شال امکان تعویض یا مرجوع ندارد لذا در هنگام خرید دقت نمایید.برای انتخاب سایز درست به راهنمای اندازه ی هر محصول مراجعه نمایید.
9.محصولات اپسی (آیتم های زدگی،لک یا پارگی که با تخفیف قابل سفارش هستند)امکان تعویض و مرجوع ندارند.برای دیدن میزان لک یا زدگی قبل از ثبت سفارش با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
10.بلافاصله بعد از ثبت سفارش و قبل از ارسال فقط تا ساعت 10 صبح روز بعد امکان تعویض وجود دارد.برای تعویض بعد از ثبت سفارش از طریق واتساپ اعلام و اقدام فرمایید(09303104239)
11.امکان لغو و کنسلی سفارشات پس از ثبت سفارش امکان پذیر نمیباشد.
در صورتی که هنوز به راهنمایی بیشتری نیاز دارید با ما در ارتباط باشید